Mobile menu

WB Datenkommunikation
Thread poster: Elvira Stoianov

Elvira Stoianov  Identity Verified
Luxembourg
Local time: 04:28
German to Romanian
+ ...
Mar 28, 2004

Das habe ich heute gefunden. Ich hatte noch keine Zeit, mir das genauer anzusehen, aber vielleicht könnte es hilfreich sein.

http://www.networks.siemens.de/solutionprovider/_online_lexikon/fachde/fach_m.htm

[Edited at 2004-03-28 15:55]

Direct link Reply with quote

Michael Hesselnberg  Identity Verified
French to German
+ ...
Danke Elvira! Mar 29, 2004

[quote]Elvira Stoianov wrote:

Auf den ersten Blick sieht das ja wirklich sehr nützlich aus.
Vielen Dank!

Have a nice day

Michael

Klaus Herrmann  Identity Verified
Germany
Member (2002)
English to German
+ ...
Ein Korn Salz :-) Mar 29, 2004

Ich möchte nicht unkonstruktiv oder unhöflich wirken, aber das Wörterbuch ist mit einer gewissen Vorsicht zu genießen. Ich habe mal EN-DE unter dem Buchstaben G nachgeschaut, und sehe einige Fragwürdigkeiten...
Viele Grüße

Elvira Stoianov  Identity Verified
Luxembourg
German to Romanian
+ ...
TOPIC STARTER
wie gesagt, Mar 29, 2004

habe ich gar nicht reingeschaut, denn ich war auf der Suche nach etwas völlig anderes. Ich hab's bei der Suche entdeckt, aber hatte keine Zeit, mir das anzusehen.

Klaus Herrmann wrote:

Ich möchte nicht unkonstruktiv oder unhöflich wirken, aber das Wörterbuch ist mit einer gewissen Vorsicht zu genießen. Ich habe mal EN-DE unter dem Buchstaben G nachgeschaut, und sehe einige Fragwürdigkeiten...
Viele Grüße

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

WB Datenkommunikation

Advanced search

Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs