Fast alle Bundesgesetze online
Thread poster: Michael Pauls

Michael Pauls
Germany
Local time: 18:53
English to German
Nov 26, 2005

Gestern hat Bundesjustizministerin Brigitte Zypries den Zugang unter http://www.gesetze-im-internet.de freigeschaltet. Dort sind knapp 5000 Gesetze und Ordnungen frei einsehbar und recherchierbar.

Direct link Reply with quote

Derek Gill Franßen  Identity Verified
Germany
Local time: 18:53
German to English
+ ...
Vielen Dank für die Nachricht Nov 26, 2005

Ich habe die Seiten gestern abend aus Versehen mit Google gefunden und hatte mich schon gewundert (sonst kommt immer Dejure). Das ist ja ein tolles Projekt!

Christel Zipfel  Identity Verified
Italy
Member (2004)
Italian to German
+ ...
Absolut toll, Nov 26, 2005

vielen Dank für die Mitteilung!

Harry Bornemann  Identity Verified
Mexico
English to German
+ ...
Sehr schön :-) Nov 26, 2005

Das sind aber trotzdem nur Appetithäppchen. Ich habe mal beim Anfechtungsgesetz (AnfG) nachgesehen und festgestellt, dass im gedruckten Kommentar zehn mal mehr Informationen darüber stehen, was wie auszulegen ist und wo es weiterführende Literatur oder Urteile dazu gibt.

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Fast alle Bundesgesetze online

Advanced search

TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
SDL Trados Studio 2017 Freelance
The leading translation software used by over 250,000 translators.

SDL Trados Studio 2017 helps translators increase translation productivity whilst ensuring quality. Combining translation memory, terminology management and machine translation in one simple and easy-to-use environment.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs