Mobile menu

Sehr nützliche Funktion in MS Windows Vista Ultimate
Thread poster: Marinus Vesseur

Marinus Vesseur  Identity Verified
Canada
Local time: 19:20
English to Dutch
+ ...
Feb 12, 2007

Hallo liebe Kollegen

Heute las ich im PC-Welt-Newsletter, dass Vista Ultimate nicht nur mehrsprachig ist, sondern auch im laufenden Betrieb in einer anderen Sprache umgeschaltet werden kann. Hier der Link: http://www.pcwelt.de/know-how/software/vista/71631/index6.html

Das funktioniert allerdings nur bei Vista Ultimate, leider (natürlich) die teuerste Version, die hier für ca. 200 dollar als Update zu Windows XP angeboten wird.

Falls ihr also überlegt euch ein neues Windows anzuschaffen oder ein neuer PC fällig ist, dürfte dieser Tipp nützlich sein. Was mich betrifft, ich werde wohl noch ein wenig warten bis klar ist, ob meine CAT-Programme einwandfrei auf Vista laufen und die Treiber für meinen Scanner Vistafähig sind.

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Sehr nützliche Funktion in MS Windows Vista Ultimate

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs