Mobile menu

Kudoz - Zeitverzögerung der Emails
Thread poster: Crannmer

Crannmer
Local time: 23:01
German to Polish
+ ...
Feb 23, 2007

Moin,

in der letzten Zeit ist mir aufgefallen, daß die Kudoz-Emails mit agrees, Askernoten und dergleichen teilweise mehrere Stunden lang unterwegs sind. Ich meine die Spanne vom Erscheinen der Note auf der Kudoz-Seite bis zur Ankunft der Mail in meinem Postfach. An meinem Postkonto liegt es nicht (getestet).

Ist die Problematik dem Team bekannt?

MfG

C.

Direct link Reply with quote

Alla Tulina  Identity Verified
Estonia
Member (2006)
German to Russian
+ ...
Same here! Feb 27, 2007

But the reason undurchsichtlich. Runterladen von Prozseiten dauert auch eine schoene Weile, obwohl ich mit Hoechtgeschwindigkeit angeschlossen bin. Vielleicht geschieht es, wenn der Zugriff zu internsiv ist - in den Stosszeiten:=)

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Kudoz - Zeitverzögerung der Emails

Advanced search

Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
SDL Trados Studio 2017 Freelance
The leading translation software used by over 250,000 translators.

SDL Trados Studio 2017 helps translators increase translation productivity whilst ensuring quality. Combining translation memory, terminology management and machine translation in one simple and easy-to-use environment.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs