Mobile menu

Versenden mehrerer E-Mails klappt nicht
Thread poster: Steffen Pollex
Steffen Pollex  Identity Verified
Local time: 07:45
English to German
+ ...
Jun 18, 2007

Hallo zusammen!

Folgendes Problem:

Ich hatte mehrere Emails im Postausgang gespeichert, die ich bei der nächsten Internet-Verbindung auf ein Mal versenden wollte. Sollte ja eigentlich funktionieren.

Nun bricht OE jedes Mal nach Versand der ersten Email ab und bringt eine Fehleranzeige.

D.h. die erste Mail wird versendet, dann Abbruch, dann erneut "Senden/Empfangen", und die nächste Mail wird verschickt.

Für 20 Mails nmuss ich also 20 Mal auf "Senden/Empfangen" klicken.

Dann werden die versendeten Mails zwar imOrdner "Gesendete Objekte angezeigt, aber ich habe den Verdacht, dass sie in Wirklichkeit gar nicht versandt wurden, da bei 30 versendeten Mails nicht eine einzige Empfangsbestätigung kam.

Kann damit jemand was anfangen?

Danke im Voraus

Steffen

Direct link Reply with quote

RWSTranslation
Germany
Local time: 07:45
Member (2007)
German to English
+ ...
Provider Jun 19, 2007

Hallo,

vielleicht liegts ja am Provider.

Für ne Antwort braucht es schon deutlich mehr Infos.

Viele Grüße

Hans

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Versenden mehrerer E-Mails klappt nicht

Advanced search

Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs