Mailfunktion auf proz.com: Lebenslauf anhängen?
Thread poster: Nils Kohlmann

Nils Kohlmann  Identity Verified
Germany
Local time: 18:55
Italian to German
+ ...
Jul 27, 2007

Hallo allerseits,

ich habe ein kleines technisches Problem: ich versuche, auf Anfrage eines Auftraggebers meinen Lebenslauf an die E-Mail anzuhängen, die über die Mailfunktion auf der Seite bereitgestellt wird, finde aber die zugehörige Funktionalität nicht. Jetzt habe ich den Verdacht, dass das gar nicht geht. Oder doch?

Viele Grüße

Direct link Reply with quote

Astrid Elke Witte  Identity Verified
Germany
Member (2002)
German to English
+ ...
Durch Proz.com-Mail kann man nichts anhängen Jul 27, 2007

Hallo Nils,

Durch Proz.com-Mail kann man nur Text schreiben. Man muß zuerst e-Mails direkt miteinander tauschen, um etwas anzuhängen.

Grüße,

Astrid

Nils Kohlmann  Identity Verified
Germany
Italian to German
+ ...
TOPIC STARTER
Alles klar Jul 28, 2007

Hallo Astrid,

danke für den Hinweis!
Dann weiß ich ja Bescheid.

Viele Grüße
Nils

Wenjer Leuschel  Identity Verified
Taiwan
Local time: 00:55
English to Chinese
+ ...
Eine einfache Lösung Jul 28, 2007

Hallo Nils,

eine einfache Lösung wäre, daß du den Lebenslauf von deiner Profilseite aus auf den Server von ProZ.com raufzuladen und daß du dann dem Auftraggeber bescheid gibst, ihn von der Profilseite runterzuladen. Das habe ich nämlich immer gemacht. An sich machen die interessierten Auftraggeber immer schon von alleine (ansonsten kommen sie auch nicht zu mir).

Viel Glück

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Mailfunktion auf proz.com: Lebenslauf anhängen?

Advanced search

LSP.expert
You’re a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It’s easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »
Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums