Mobile menu

Trados Toolbar verschwunden
Thread poster: Christian Duse
Christian Duse
German to English
Nov 15, 2007

Hallo,

ich habe folgendes Problem:

Nach dem Übersetzen einer Fußnote und wildem Geklicke, ist meine Trados Toolbar verschwunden. Das Trados Menü ist noch da, ebenfalls das MultiTerm Menü und alles funktioniert, aber die Toolbar ist weg.
Sie erscheint auch nicht in der Toolbarliste in Word.
Die dot Datein sind auch richtig eingebunden.

Ich habe bereits folgenden Supportseite befolgt, aber das Löschen dieses Registryschlüssels nützt auch nichts.
http://sdl.custhelp.com/cgi-bin/sdl.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=979&p_created=1120058574&p_sid=LZkiKNQi&p_accessibility=0&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MTM5JnBfcHJvZHM9MCZwX2NhdHM9MCZwX3B2PSZwX2N2PSZwX3NjZl9MYW5ndWFnZT0mcF9wYWdlPTEmcF9zZWFyY2hfdGV4dD1idXR0b24gYmFy&p_li=&p_topview=1

Trados 7 mit Word 2003 auf Windows XP Home

Kann mir jemand weiterhelfen?

Danke

Direct link Reply with quote

Derek Ferrari-Frankland  Identity Verified
United Kingdom
Member (2008)
German to English
+ ...
Click on the Trados icon, a man with 2 flags Nov 15, 2007

Try clicking on the Trados icon on the top toolbar. It is a man with 2 red flags, that should restore the Trados part of your toolbar.

Christian Duse
German to English
TOPIC STARTER
Trados Icon restores Trados Menue, not Toolbar Nov 16, 2007

If i start Word, i have no Trados Menue. When i click on the man with the two flgs, the the Trados menue appers, but not the toolbar.

Ralf Lemster  Identity Verified
Germany
Local time: 15:08
English to German
+ ...
Deutsch oder Englisch? Nov 16, 2007

Hallo allerseits,
wenn die Diskussion auf Englisch weitergeführt werden soll, lasst es mich bitte wissen - dann verschiebe ich das Thema ins SDL Trados Support-Forum.

Gruß Ralf

Christian Duse
German to English
TOPIC STARTER
Verschwundene Trados Toolbar Nov 22, 2007

Hat keiner eine Idee wie ich das hin bekomme? Es muss doch eine Lösung für dieses Problem geben?

Ich habe Trados bereits neu installiert, aber das hat auch nichts gebracht. Deshalb nehme ich an das es an Registry Einstellungen liegt.

[Bearbeitet am 2007-11-22 08:28]

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Trados Toolbar verschwunden

Advanced search

SDL MultiTerm 2017
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2017 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2017 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »
PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs