Arbeitsgruppe Ukrainisch
Thread poster: Nadiya Kyrylenko

Nadiya Kyrylenko  Identity Verified
Germany
German to Ukrainian
+ ...
Jan 7, 2008

Liebe Kollegen,

Schöne Feiertage und Frohe Weihnachten!

ich hoffe, dass Sie alle dieses Jahr gut angefangen haben und wünsche jedem von Euch berufliche Erfolge im neuen Jahr.

Am 10.12.2007 haben wir uns im Kartoffelhaus im Nikolaiviertel (Berlin) getroffen. Das war ein guter Anfang mit dem Vorschlag uns regelmäßig zu treffen. Es gibt viele Fragen, Vorschläge und einfach die Gelegenheit Kollegen kennen zu lernen.

Ich schlage vor, dass wir uns immer am letzten Montag im Quartal gegen 19.00 - 20.00 in einer Gaststätte treffen. Das nächste Treffen wäre dann am 24.03.2008. Für alle Vorschläge der Gaststätten bin ich offen.

Alle Dolmetscher und Übersetzer mit der Arbeitssprache Ukrainisch, auch Studenten sind herzlich willkommen!

Ich freue mich sehr auf Ihre E-Mails, Ihre Anrufe und Vorschläge!

Mit freundlichen Grüßen

Nadiya Kyrylenko

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Arbeitsgruppe Ukrainisch

Advanced search

Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs