Mobile menu

Wie ich mich weiter entwickeln kann
Thread poster: Ketty Federico

Ketty Federico  Identity Verified
Italy
Local time: 01:20
Member (2011)
German to Italian
+ ...
Feb 23, 2008

Hallo alle
ich bin Uebersetzerin mit kaum 2 jahre Erfahrung und so, aus meiner Sicht, ganz ganz am Anfang. Ich bin Muttersprachler italienisch und uebersetze aus Deutsch , Englisch und Franzoesich.
Ich uebersetze schon fuer eine Agentur und von denen kriege ich taeglich Auftraege...Trotzdem, da sie ein Software uebersetzen, fuhle ich mich nicht so zufrieden und moechte mich gerne auch an was anderes wenden und anders beschaeftigt sein (literatur, politik aber auch marketing). Ich suche dafuer Ansprechpartner in Deutschland. Kann mir jemand von euch weiterhelfen?

Direct link Reply with quote

Vito Smolej
Germany
Local time: 01:20
Member (2004)
English to Slovenian
+ ...
Ich suche dafuer Ansprechpartner in Deutschland. Feb 23, 2008

da gibt's viele (g).

Warum nicht beim nächten powwow (Berlin Anfang Mai) teilnehmen?

http://www.proz.com/powwow/1664

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Wie ich mich weiter entwickeln kann

Advanced search

SDL MultiTerm 2017
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2017 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2017 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs