Tρίτομο Γαλλοελληνικό Λεξικό νομικών όρων και εκφράσεων
Thread poster: Emmanouil Tyrakis
Emmanouil Tyrakis
Emmanouil Tyrakis
Local time: 14:09
French to Greek
+ ...
Dec 4, 2007

Αθήνα, 8 Οκτωβρίου 2007

Αξιότιμη Κυρία / Αξιότιμε Κύριε,

Με χαρά σας ανακοινώνω τη δημιουργία ιστοσελίδας σχετικά με το τρίτομο Γαλλοελληνικό Λεξικό νομικών όρων και εκφράσεων που κυκλοφόρησε, για πρώτη φορά, τέλος Μαρ�
... See more
Αθήνα, 8 Οκτωβρίου 2007

Αξιότιμη Κυρία / Αξιότιμε Κύριε,

Με χαρά σας ανακοινώνω τη δημιουργία ιστοσελίδας σχετικά με το τρίτομο Γαλλοελληνικό Λεξικό νομικών όρων και εκφράσεων που κυκλοφόρησε, για πρώτη φορά, τέλος Μαρτίου 2007.

www.dicojuridique-maliacas.gr

Το έργο αυτό, που καλύπτει ένα σημαντικό κενό στην ελληνική αγορά, δεν είναι διαθέσιμο στα βιβλιοπωλεία.
Σε περίπτωση που παρουσιάζει κάποιο ενδιαφέρον για σας, είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε δευκρίνιση θα θέλατε να έχετε.

Με εκτίμηση,

Πέτρος Μάλιακας
Κλειούς 59,
155 61 Χολαργός
Αθήνα
Τηλ. : 210.65.48.636 / 697.42.99.794
Τηλεομοιότυπο : 210.65.36.824
Ηλ.-Διευθ. : [email protected]


Madame, Monsieur,

J'ai le plaisir de vous annoncer la mise en place d'un site sur Internet qui présente le nouveau Dictionnaire des termes et expressions juridiques Fr.-Gr., paru fin mars 2007, en 3 tomes totalisant 2400 p.

www.dicojuridique-maliacas.gr

Comblant un vide réel dans la lexicographie, ce dictionnaire constitue un outil efficace pour toute personne qui, versée dans la pratique ou l’étude du droit, est amenée à manier les deux langues dans une recherche constante de la meilleure interprétation des termes et notions rencontrés.
Etant moi-même à l’origine de sa conception et de sa diffusion (seul fournisseur), je me permets de vous communiquer, pour information, la référence du site pour le cas où cet ouvrage présenterait un intérêt pour vous ou pour vos collaborateurs.

Je vous prie de croire, Madame, Monsieur, en mes sentiments les meilleurs.


Pierre Maliacas
59, rue Klious
155 61 Holargos, Athènes. Grèce
Tél. : + 30.210.65.48.636
Fax : + 30.210.65.36.824
Courriel : [email protected]
Collapse


 
Alexandra Fakalou
Alexandra Fakalou  Identity Verified
Greece
Local time: 14:09
Member (2004)
Greek to French
+ ...
Καταπληκτικό! Dec 4, 2007

Καλησπέρα σε όλους!

Το λεξικό το έχω ήδη πάρει και το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Αλεξάνδρα


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Tρίτομο Γαλλοελληνικό Λεξικό νομικών όρων και εκφράσεων






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »