Mobile menu

Off topic: Selamat Idul Fitri 1428 H
Thread poster: Hipyan Nopri

Hipyan Nopri  Identity Verified
Indonesia
Local time: 11:33
English to Indonesian
+ ...
Oct 11, 2007

Melalui forum ini, saya mengucapkan:
Selamat Idul Fitri 1428 H
Minal Aidin Wal Faizin
Mohon Maaf Lahir dan Batin

Teruskan perjuangan

Hipyan


Direct link Reply with quote
 

Harry Hermawan  Identity Verified
Indonesia
Local time: 11:33
Member (2005)
English to Indonesian
Mumpung masih Syawal Oct 29, 2007

Buat temen maafin ye, tapi gw nggak mau maafin outsourcer yang ngemplang tuh...dan juga pemakai di ProZ.com yang kurang asik dan bikin kita2 jadi jelek di Indonesia.

Kita tau lah siapa2 mereka ini...

Biasa kalo mau tau soal ini japri ke saya lah...


btw kita sedang menunggu Pak Eddie dengan laporan POWWOW terakhir yang bersinergi dengan HPI dan Bahtera, sayang kita2 (ogut, Hikmat, Erich) nggak bisa hadir tuh...

Er, Hik...

Gimana, nih kalo kita bikin ProZ.com Chapter Jakarta?

Atau Hipyan mau bikin ProZ.com Chapter Padang?

[Diedit pada 2007-10-29 08:48]


Direct link Reply with quote
 

Hipyan Nopri  Identity Verified
Indonesia
Local time: 11:33
English to Indonesian
+ ...
TOPIC STARTER
Chapter, Ide Bagus Oct 29, 2007

Ide yang bagus, Hars, mengenai chapter-nya. Bagaimana kira-kira mekanismenya?

Salam

Hipyan


Direct link Reply with quote
 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Selamat Idul Fitri 1428 H

Advanced search






memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »



All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs