Mobile menu

pulizia file revisionato
Thread poster: PROF.CHIARA

PROF.CHIARA
Local time: 23:20
French to Italian
+ ...
Sep 29, 2008

ciaà a tutti vorrei sapere come posso eliminare le revisioni da un file. In altre parole ho revisionato un file evorrei consegnare anche una copia pulita. Come posso fare? Su word ho provato ad andare su visualizza commenti e su revisione disattivando entrambi i comandi e sembra funzioni. Ma se apro il file da un altro pc le revisionie correzioni sono tuttein vista. Come posso fare?

Direct link Reply with quote

Marie-Hélène Hayles  Identity Verified
Italian to English
+ ...
"accetta tutte le revisioni" Sep 29, 2008

Questo vale per Office 2003:

Ovviamente avrai salvato il file con le revisioni evidenziate con un altro nome, così non le perdi. Poi con il file da pulire aperto, clicchi sulla freccia accanto alla spunta "accetta modifica" (sulla barra degli strumenti "commento") e vedrai tre possibilità, di cui l'ultima è "accetta tutte le revisioni nel documento".

Basta cliccare su quella.

[Edited at 2008-09-29 14:25]

PROF.CHIARA
French to Italian
+ ...
TOPIC STARTER
perfetto, grazie Sep 29, 2008

grazie per l'aiuto! ho salvato anche la versione uncleaned in mod da poter visualizzare le correzione apportate
grazie

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Simone Catania[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

pulizia file revisionato

Advanced search

Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs