Mobile menu

Off topic: Mi sono candidato alle presidenziali americane
Thread poster: Leonardo Musumeci

Leonardo Musumeci  Identity Verified
Italy
Local time: 13:38
English to Italian
+ ...
Oct 8, 2008

Ė stata dura, vista la spietata concorrenza di Obama e McCain ma ce l'ho fatta: mi sono candidato alle presidenziali americane, ecco il mio video:

http://www.tsgnet.com/pres.php?id=370617&altf=Mfpobsep&altl=Nvtvnfdj

Beh certo...il budget è finito proprio sul più bello: alla fine del video le mie testimonial non son certo veline

Ciao

Leonardo

[Edited at 2008-10-08 18:04]

Direct link Reply with quote

Giuseppina Gatta, MA (Hons)
Member (2005)
English to Italian
+ ...
Carinooo! Oct 8, 2008

Leonardo Musumeci wrote:

Ė stata dura, vista la spietata concorrenza di Obama e McCain ma ce l'ho fatta: mi sono candidato alle presidenziali americane, ecco il mio video:

http://www.tsgnet.com/pres.php?id=370617&altf=Mfpobsep&altl=Nvtvnfdj

Beh certo...il budget è finito proprio sul più bello: alla fine del video le mie testimonial non son certo veline

Ciao

Leonardo

[Edited at 2008-10-08 18:04]

Io sono negli USA quindi qualche speranza ce l'ho

Vado subito a candidarmi

Hilary Bruce  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 12:38
Italian to English
+ ...
Bellissimo Oct 9, 2008

Grazie Leonardo. Troppo bello. Mi sono candidata anch'io.

Gianfranco Zecchino  Identity Verified
Local time: 13:38
German to Italian
+ ...
Non si sa mai... Oct 9, 2008

Ha!Ha! Ben fatto Leonardo!

Se ce l'ha fatta "W.", perché non dovresti farcela tu? Anzi, sono certo che ci sarebbe un netto miglioramento sia in politica interna che estera, e magari anche nell'economia. Comunque anche qua da noi non dovrebbe essere impossibile fare carriera politica: fior fiore di imbecilli sono arrivati in alto senza uno straccio di qualità (vabbè, magari qualche piccolo aggancio...).
Auguri quindi per le elezioni e per la tua carriera politica: e non dimenticarti di noi, una volta arrivato tra i "big"

Saluti

Gianfranco

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Simone Catania[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Mi sono candidato alle presidenziali americane

Advanced search

TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs