Mobile menu

Avvocato in zona Roma
Thread poster: Mauro Cristuib-Grizzi

Mauro Cristuib-Grizzi  Identity Verified
Italy
Local time: 01:31
English to Italian
Dec 10, 2008

Ciao a tutti. Ho una fattura insoluta da parte di un cliente in provincia di Roma e sto cercando un avvocato a Roma a cui chiedere l'invio di una raccomandata di messa in mora prospettando il ricorso a decreto ingiuntivo.

Ho chiesto il preventivo a uno studio di Roma (scelto a caso dopo una ricerca Google), ma mi chiedono ben "€. 250,00 oltre Iva Cpa e imposte di legge. Ovviamente avremmo bisogno di esaminare tutta la documentazione ed incontrarla personalmente" . (Roma è a 1000 km!!!)

Avendo letto in passato nel forum che una raccomandata di questo tipo dovrebbe costare intorno ai 50 euro, mi chiedevo se qualche collega può gentilmente consigliarmi un avvocato nella zona di Roma a cui affidare questo incarico.

Eventualmente contattatemi privatamente tramite il mio profilo.

Grazie mille!

Mauro

Direct link Reply with quote

Karolina Aniela Wilk  Identity Verified
Local time: 01:31
Italian to Polish
+ ...
250E credo sia il minimo Dec 10, 2008

Ciao,

se vuoi posso chiedere la mia cognata, ma penso che sia il minimo che chiedono qua a Roma.
Saluti
KW

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Simone Catania[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Avvocato in zona Roma

Advanced search

PDF Translation - the Easy Way
TransPDF converts your PDFs to XLIFF ready for professional translation.

TransPDF converts your PDFs to XLIFF ready for professional translation. It also puts your translations back into the PDF to make new PDFs. Quicker and more accurate than hand-editing PDF. Includes free use of Infix PDF Editor with your translated PDFs.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs