Mobile menu

conteggio in file excel
Thread poster: italia

italia  Identity Verified
Germany
Local time: 19:03
Italian to German
+ ...
May 22, 2002

Ciao a tutti! Un mio cliente mi ha appena inviato dei file per la maggior parte in excel e vorrebe da me un\'offerta per il volume totale.Per quanto riguarda gli altri file in word non c\'è problema, ma quei file in excel contengono a volte solo parole e a parte \"frasettine\".

E\' la prima volta che mi trovo dinanzi a dovere effettuare un conteggio del genere.

Spero che qualcuno mi possa dare una mano.

Ho pensato ad applicare la tariffa a parole.In una altro thread se n\'è già parlato e non vorrei essere ripetitiva ma si calcola dividendo la tariffa a riga di 7 giusto?

O ricorrereste a una forfettaria per le tabelle?

Spero che qualcuno mi illumini entro oggi, giacché devo presentare l\'offerta domani.

Grazie mille e buon lavoro a tutti!!!

))

[addsig]

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Simone Catania[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

conteggio in file excel

Advanced search

Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs