https://www.proz.com/forum/italian/34836-glossario_del_vocabolario_inglese_che_si_diffonde_in_italia.html

Glossario del vocabolario inglese che si diffonde in Italia
Thread poster: Pnina
Pnina
Pnina
Israel
Local time: 09:30
Italian to Hebrew
+ ...
Jul 19, 2005

www.marchenet.it/english/new4/htm

Cari traduttori,
Ho trovato per caso questo sito internet, che spiega in italiano il significato di alcuni nomi, termini, espressioni, suffissi, sigle ed acronimi che sono di uso comune nel mondo anglofono e si diffondono in Italia.
Finora ci sono in questo glossario dei lemmi che iniziano con le lettere A e B. Il sito parebbe utile e pro
... See more
www.marchenet.it/english/new4/htm

Cari traduttori,
Ho trovato per caso questo sito internet, che spiega in italiano il significato di alcuni nomi, termini, espressioni, suffissi, sigle ed acronimi che sono di uso comune nel mondo anglofono e si diffondono in Italia.
Finora ci sono in questo glossario dei lemmi che iniziano con le lettere A e B. Il sito parebbe utile e promettente.
Collapse


 
elrubio
elrubio
Local time: 08:30
German to Italian
+ ...
link sbagliato Jul 19, 2005

Pnina wrote:

www.marchenet.it/english/new4/htm

Cari traduttori,
Ho trovato per caso questo sito internet, che spiega in italiano il significato di alcuni nomi, termini, espressioni, suffissi, sigle ed acronimi che sono di uso comune nel mondo anglofono e si diffondono in Italia.
Finora ci sono in questo glossario dei lemmi che iniziano con le lettere A e B. Il sito parebbe utile e promettente.


il link giusto è:

http://www.marchenet.it/english/new4.htm


Ciao


 
Pnina
Pnina
Israel
Local time: 09:30
Italian to Hebrew
+ ...
TOPIC STARTER
Il link è: www.marchenet.it/english/new4.htm Jul 19, 2005

Grazie, elrubio. Mi dispiace per l'errore di battitura. Non sono stata attenta a questo errore per via dello scirocco.

 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Glossario del vocabolario inglese che si diffonde in Italia






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »