Come linko il mio sito web al profilo di proz usando lo spazio in basso a sinistra nel frame?
Thread poster: Annamaria Leone

Annamaria Leone  Identity Verified
Ireland
Local time: 09:58
Spanish to Italian
+ ...
Oct 5, 2005

Salve,

sono riuscita a inserire il link al mio sito con banner nella pagina del profilo, ma come faccio a inserire il collegamento al mio sito usando l'apposito spazio nel frame sulla sinistra?

Scusate forse la domanda non è pertinente in questo forum ma non ho trovato la risposta a questa mia domanda nelle faq.

Grazie a tutti,

Annamaria

Direct link Reply with quote

gianfranco  Identity Verified
Brazil
Local time: 05:58
Member (2001)
English to Italian
+ ...
Pagina dei dati personali Oct 5, 2005

Annamaria,

per inserire il tuo sito nel profilo ProZ.com devi andare nella pagina dei tuoi dati personali (quella dove hai inserito il tuo nome e cognome) e inserire l'indirizzo del tuo sito nel campo Personal site (URL) che trovi in fondo alla pagina, subito prima della sezione "Financial Info".

ciao
Gianfranco

[Modificato alle 2005-10-06 00:27]

Annamaria Leone  Identity Verified
Ireland
Local time: 09:58
Spanish to Italian
+ ...
TOPIC STARTER
grazie Oct 5, 2005

Ciao Gianfranco,

grazie mille

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Simone Catania[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Come linko il mio sito web al profilo di proz usando lo spazio in basso a sinistra nel frame?

Advanced search

Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs