Mobile menu

Modello termini di pagamento
Thread poster: Diana Jiménez Vallejo

Diana Jiménez Vallejo  Identity Verified
Guatemala
Local time: 18:54
Member (2008)
English to Spanish
+ ...
Mar 14, 2006

Buon giorno a tutti,

qualcuno ha qualche modello di termini di pagamento? Giusto per sapere come farlo e che condizioni applica il traduttore di solito.

L'ho cercato sul Forum search però non ho trovato nessun modello, scusate se invece sto facendo una domanda che è già stata fatta.

Grazie.

Diana.

Direct link Reply with quote

Marina Rossa  Identity Verified
Local time: 01:54
English to Italian
+ ...
modello di pagamento? Mar 14, 2006

Ciao Diana, scusa ma non ho capito bene di cosa hai bisogno.
Forse di un modello di contratto, o fattura... modello di pagamento non mi è chiaro...
Marina

Diana Jiménez Vallejo  Identity Verified
Guatemala
Local time: 18:54
Member (2008)
English to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
Ciao Marina, Mar 15, 2006

quello che vorrei sono un esempio delle condizioni che i traduttori impongono alle agenzie prima di iniziare un lavoro perché so che molti di voi lo fate ed era solo per avere un'idea. Così forse non ci sarebbero tanti problemi di pagamento, ecc.

Grazie e buona giornata.

Diana.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Simone Catania[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Modello termini di pagamento

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs