Problema con il manuale di Wordfast
Thread poster: texjax DDS PhD

texjax DDS PhD  Identity Verified
Local time: 01:00
Member (2006)
English to Italian
+ ...
Apr 6, 2006

Avrei bisogno di aiuto con Wordfast.
Ho appena installato la versione free trial di Wordsfat 5 assieme al manuale. Mentre il programma si apre senza problemi, non riesco ad aprire nessuno dei manuali: ho provato con English training guide level 1 (beginners), English training guide level 2 (intermediate), ed anche la versione italiana. Quindi ora ho il programma, che vorrei imparare ad usare prima di un eventuale acquisto dello stesso, ma non so come usarlo...che frustrazione!
C'e' qualcuno di voi che ha una versione -da principianti possibilmente- da inviarmi?
Grazie in anticipo

[Subject edited by staff or moderator 2006-04-06 20:56]

Direct link Reply with quote

verbis
Local time: 07:00
German to Italian
+ ...
scarica posta Apr 6, 2006

texjax wrote:

Ho appena installato la versione free trial di Wordsfat 5 assieme al manuale. Mentre il programma si apre senza problemi, non riesco ad aprire nessuno dei manuali: ho provato con English training guide level 1 (beginners), English training guide level 2 (intermediate), ed anche la versione italiana. Quindi ora ho il programma, che vorrei imparare ad usare prima di un eventuale acquisto dello stesso, ma non so come usarlo...che frustrazione!
C'e' qualcuno di voi che ha una versione -da principianti possibilmente- da inviarmi?
Grazie in anticipo

ciaoni

verbissola

verbis
Local time: 07:00
German to Italian
+ ...
ecco qui una risposta giuntami da chi Apr 6, 2006

texjax wrote:

Grazie in anticipo

[Subject edited by staff or moderator 2006-04-06 20:56]

ne sa e ne capisce più di me:

"I don't quite understand. Can't she open the manuals? They are normal Word files."

ambasciator non porta pena

texjax DDS PhD  Identity Verified
Local time: 01:00
Member (2006)
English to Italian
+ ...
TOPIC STARTER
Grazie Apr 6, 2006

Per coloro che avessero anche solo pensato di rispondere.
Ho risolto il problema scaricando il manuale da un altro sito.

Per verbis:

Grazie, thank you, arigato, muchas gracias, danke!

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Simone Catania[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Problema con il manuale di Wordfast

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs