Mobile menu

Aiutino con T-Stream
Thread poster: Francesca Siotto

Francesca Siotto  Identity Verified
Local time: 11:20
English to Italian
+ ...
Aug 1, 2006

Cari colleghi, ho un quesito da proporvi anche se probabilmente sarà una vera banalità. Devo tradurre un file con T-Stream, programma che ho già utilizzato qualche volta e conosco a grandi (grandissime) linee. La novità di questa volta, però, sta nel fatto che il cliente mi ha mandato l'export della memoria di Trados. Perdonate, ma non ci arrivo..come faccio a importarla in T-Stream? Grazie sin d'ora per le risposte

Direct link Reply with quote

Francesca Serughetti  Identity Verified
German to Italian
+ ...
TM solo per consultazione Aug 1, 2006

Ciao Francesca,

per quanto ne so io la TM la puoi aprire e cercare parole con il concordance.

Non credo che sia possibile importarla in T-Stream

Buon lavoro,
Francesca

Francesca Siotto  Identity Verified
English to Italian
+ ...
TOPIC STARTER
infatti. Aug 2, 2006

Ciao Francesca, dovendo iniziare subito il lavoro, mi ero data da fare per scoprire qualcosa da sola ed ero giunta anche io a questa conclusione. Tuttavia, al momento dell'apertura del thread, credevo esistesse un metodo più comodo per fare le ricerche. Per fortuna che Tstream non lo uso tutti i giorni!

Ciao!

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Simone Catania[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Aiutino con T-Stream

Advanced search

Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »
Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs