Mobile menu

Group Buy
Thread poster: Claudia Lopes

Claudia Lopes  Identity Verified
Switzerland
Local time: 11:29
Italian to Portuguese
+ ...
Feb 15, 2007

ciao a tutti! Eccomi qua di nuovo...ancora non so niente riguardo alla modalità della mia p.iva. Saprò oggi pomeriggio e quindi vi manterrò informati.

Adesso avrei un altro dubbio. A gennaio penso di essermi iscritta al group buy perché volevo comprare la licenza di wordfast, e sono diventata membro però fino ad oggi non mi è arrivato nessun comunicato di pagamento, il che per me è molto strano, come mai sono diventata membro senza aver effettuato nessun pagamento? Soprattutto perché vorrei avere la licenza di wf e fino adesso non mi è arrivato nulla. C'è qualcuno qui che sia divento membro nelle mie stesse condizioni? Ho scritto al FAQ e nessuno mi ha risposto. Cosa si fa in questi casi?
Ho visto che c'è un'altra compra di gruppo in corso, ma il mio nome non ne fa parte.

Ciao, e buona giornata a voi
Claudia

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Simone Catania[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Group Buy

Advanced search

Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs