Mobile menu

Tag editor e mozilla
Thread poster: PROF.CHIARA

PROF.CHIARA
Local time: 07:40
French to Italian
+ ...
Jun 26, 2007

ciao a tutti!
ho un problema e non sò come risolverlo.
in pratica ho inviato dei file da tradurre ad una mia collaboratrice. I file devono essere tradotti con tag editor, ma lei non riesce ad aprirli perchè non ha Internet explorer ma Mozilla. Cosa fare?

Direct link Reply with quote

María José Iglesias  Identity Verified
Italy
Italian to Spanish
+ ...
Non vedo dove possa essere il problema Jun 26, 2007

Chiara,
credo non c'entri niente l'utilizzo di Tag Editor con il tipo di browser utilizzato. Anch'io utilizzo Firefox e Tag Editor potendo utilizzare entrambi senza alcun problema e senza conflitti fra i programmi. Non riesco a capire la relazione tra le due cose, anche perché Tag Editor lavora in un layout indipendente. In che formato sono i file che hai inviato da tradurre?

PROF.CHIARA
French to Italian
+ ...
TOPIC STARTER
hai ragione... Jun 26, 2007

effettivamente mi è venuto in mente che non è necessario visualizzare i file su internet, quindi ho detto alla mia collaboratrice di aprirli normalmente in tag editor senza visualizzarli su internet...e pare che il problema si sia risolto!

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Simone Catania[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Tag editor e mozilla

Advanced search

WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »
Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs