Mobile menu

Tarifa de para clientes argentinos (generación de documentos técnicos)
Thread poster: Dammel
Dammel  Identity Verified
Local time: 19:08
English to Spanish
Jul 25, 2002

Queridos colegas,

Esta consulta no es para mí, sino para un amigo. Les copio el mensaje:

\"Esta consulta es para un puesto de documentalista (el que genera manuales técnicos para equipos). Necesitaría tener una idea de qué cobrar. Creo que hacerlo sobre la base de cantidad de palabras, al mejor estilo de un traductor, es lo mejor. ¿Cuánto es un valor aceptable para el mercado local, en tu tarea?

Supongo que va a haber mucho de edición, me voy a tener que ocupar de generar un documento para impresión, con gráficos, tablas, dibujos, etc. con un diseño determinado... ¿Alguna idea de cuánto más sobre la base del número anterior?\"

Yo estoy bastante perdida y me gustaría poder orientarlo un poco. Me parece que si intenta pasar una tarifa internacional, el cliente argentino huye o muere infartado.

Desde ya, muchas gracias a todos.

Melissa

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Tarifa de para clientes argentinos (generación de documentos técnicos)

Advanced search

Translation news

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs