Mobile menu

Heftig om dagen?
Thread poster: Ivan Eikås Skjøstad

Ivan Eikås Skjøstad  Identity Verified
Norway
Local time: 09:49
Member (2002)
English to Norwegian
+ ...
May 22, 2003

I motsetning til når det er stille er min oppfatning at nå er det mye å gjøre. Jeg har den siste måneden fått flere nye kunder, og det virker som om det er mange der ute som har mye å gjøre. Har jeg rett, eller er dette bare en tilfeldig svingning i markedet?

Direct link Reply with quote

Roald Toskedal  Identity Verified
Norway
Local time: 09:49
English to Norwegian
+ ...
"Høysesong..." May 25, 2003

Min erfaring er at april/mai kan regnes som høysesong. Selv hadde jeg ikke én dag fri i påsken i år, og nesten det samme i fjor også.
Det pleier roe seg utover juni måned, og vanligvis finner jeg plass til et par uker ferie først i juli. Jeg jobber hovedsakelig mot utenlandske byråer, og resten av året pleier gå på det jevne, da med unntak av høsten/winteren 2001, da 11. september la sin klamme hånd over det meste... Så jeg vil tro (håpe)at det blir brukbart i år også.

MVH

Roald

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Heftig om dagen?

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs