| User | Thread poster: Vibeke Koehler Treff i Bergen? |
Vibeke Koehler Norway Local time: 19:51 English to Norwegian + ... |
Foregår det noen proz-samlinger i Bergen eller omegn?
Evt. noen som kunne tenke seg et vestlandstreff utover nyåret? | | | |
Lars Finsen Norway Local time: 19:51 English to Norwegian + ... |
det kunne jeg absolutt. Det må da være noen oversettere som er bosatt på vestlandet også? | | | |
Bjørnar Magnussen Norway Local time: 19:51
 Member (2002) English to Norwegian + ... | | såkalte "powwows" | Nov 30, 2009 |
Jeg antar at du mener såkalte "powwows": http://www.proz.com/powwows
Lite med powwows på Vestlandet for tiden, men du kan jo alltids arrangere et! | | | |
Vibeke Koehler Norway Local time: 19:51 English to Norwegian + ... TOPIC STARTER | | Høres ut som en god ide | Apr 5, 2010 |
men, som vanlig er det lettere å delta på noe som allerede er i gang
Hvis det hadde kommet noe mer respons f.eks. her på tråden fra folk som kunne være interessert, så er jeg åpen for å arrangere.
Da hadde det også vært fordelaktig å få høre om folks erfaringer med og forventninger til en powwow siden jeg aldri har vært med på en før | | | |
Roald Toskedal Norway Local time: 19:51
Member (2002) English to Norwegian + ... | | Jeg kommer i hvert fall! | Apr 5, 2010 |
Jeg arrangerte en pow-wow i Rosendal for noen år siden, og det ble ganske vellykket! (I hvertfall hvis jeg skal tro på alt skrytet jeg fikk høre...).
Og de fleste kom faktisk fra Oslo-området.
Har du lyst og anledning, er det bare å klemme til!
I den grad du måtte ha behov for det, kan jeg gjerne bidra med råd og dåd - det er bare å ta kontakt!
Tror ikke du skal være redd for å gi deg ut på "Terra incognita" her - jeg har ennå til gode å møte oversettere jeg kunne kalle kritiske drittsekker...
Saken er vel den at de aller fleste av oss setter så mye pris på å møte andre i samme situasjon, så ev. kritikk sitter langt inne!
Altså, er du sånn noenlunde på godfot med verden rundt deg og i stand til å 'strikke' en sammenkomst, så er det alt som trengs!
Du vil bli overrasket over hvor positive alle kommer til å være!
Friskt mot...!
Roald | | | |
Per Magnus Norway Local time: 19:51 English to Norwegian |
Hvis det kan arrangeres noe som er like vellykket som Rosendal-samlingen, så sett i gang. Det er litt stor jobb for en person, men to eller tre burde kunne lage et godt opplegg.
En effektiv komité (mulig at det er et oksymoron), burde kunne lage et opplegg på to dager, for eksempel fredag og lørdag, med både faglig og sosialt innhold.
[Edited at 2010-04-06 07:33 GMT] | | | |
There is no moderator assigned specifically to this forum.