HVOR ER DU?
Thread poster: Allround

Allround  Identity Verified
Denmark
Local time: 18:50
Member (2002)
English to Danish
+ ...
Dec 22, 2003

Jeg leder efter den norske oversætter, der tog imod tilbudet fra Inter Translations i El Salvador.
Jeg er udbyderen af jobbet til Emma (Inter Translations), men hun har ikke leveret til mig endnu, og deadline var d. 20. december.
Hvem kan hjælpe mig.
Hilsen,
Mette

Direct link Reply with quote

Ricardo Naidich  Identity Verified
Local time: 13:50
Swedish to Spanish
+ ...
från norska till spanska Dec 22, 2003

Jag vet inte om du håller på att översätta från spanska till norska eller danska men om du har frågor rörande spanskan kan jag hjälpa dig
Hälsningar

Ricardo Naidich
www.cultura-sueca.com.ar

Allround wrote:

Jeg leder efter den norske oversætter, der tog imod tilbudet fra Inter Translations i El Salvador.
Jeg er udbyderen af jobbet til Emma (Inter Translations), men hun har ikke leveret til mig endnu, og deadline var d. 20. december.
Hvem kan hjælpe mig.
Hilsen,
Mette

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

HVOR ER DU?

Advanced search

Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
BaccS – Business Accounting Software
Modern desktop project management for freelance translators

BaccS makes it easy for translators to manage their projects, schedule tasks, create invoices, and view highly customizable reports. User-friendly, ProZ.com integration, community-driven development – a few reasons BaccS is trusted by translators!

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs