Mobile menu

Vår kjære kollega Hans-Bertil Karlsson er død
Thread poster: Eivind Lilleskjaeret

Eivind Lilleskjaeret  Identity Verified
Local time: 01:34
Member (2004)
English to Norwegian
+ ...
Oct 5, 2004

Det var med stor sorg jeg fikk beskjed i dag om at den erfarne, vennlige og alltid like hjelpsomme Hans-Bertil Karlsson plutselig var gått bort.

Mats Wiman har skrevet noen ord til minne om ham i det svenske forumet: http://www.proz.com/topic/25344

Direct link Reply with quote

Roald Toskedal  Identity Verified
Norway
English to Norwegian
+ ...
Nei, dette var trist! Oct 5, 2004

Nei, hva ER det du sier???

Dette var et sjokk! Og så han som virket så ungdommelig og oppegående! Alltid en av de første til å komme med svar, og alltid hadde han både innsikt og kunnskaper om det han uttalte seg om. Nei, dette var trist!

Jeg vet ikke om noen har mulighet til å overbringe min kondolanse til familien, men i så fall vil jeg gjerne be om at de gjør det!

Jeg føler at vi som samfunn har mistet et meget verdifullt medlem, en vi var stolte av å ha som kollega!

Jaja, det er ikke noe å gjøre ved det, men jeg ønsker i hvertfall at Hans B. skal bli husket som den utrolig positive og hjelpsomme kollega han var mot oss alle. Jeg fikk jo aldri møte ham personlig, dessverre, men jeg vil tro det i så fall hadde vært en like positiv opplevelse som å møte ham både på ProZ og på Norskjal!

Nei, jeg savner ord, jeg vil bare lyse fred over hans minne!

Med sorgfull hilsen

Roald

Mats Wiman  Identity Verified
Sweden
Member (2000)
German to Swedish
+ ...
Kondoleanser Oct 5, 2004

Roald Toskedal wrote:
Jeg vet ikke om noen har mulighet til å overbringe min kondolanse til familien, men i så fall vil jeg gjerne be om at de gjør det!

Följ länken http://www.proz.com/topic/25344 eller gi besked till Eivind eller mig, så ordnar vi det.

Mats Wiman

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Vår kjære kollega Hans-Bertil Karlsson er død

Advanced search

LSP.expert
You’re a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It’s easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »
PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs