https://www.proz.com/forum/norwegian/28928-can_noen_anbefale_et_datafirma.html

Can noen anbefale et datafirma?
Thread poster: brigidm
brigidm
brigidm  Identity Verified
Norway
Local time: 00:30
Norwegian to English
Jan 31, 2005

Jeg og mannen min vurderer å skaffe oss en ordning med et lite datafirma som yter datahjelp i tilfelle virus/andre tekniske problemer/andre "kriser". Er det noen i Oslo-området som har god erfaring med et slik firma og kan anbefalle noen?

 
Solveig Hansen
Solveig Hansen  Identity Verified
Norway
Local time: 00:30
English to Norwegian
+ ...
PCKlinikken i Sandvika Feb 1, 2005

Prøv PCKlinikken i Sandvika:

PCKlinikken Sandvika Sentrum DA
Eyvind Lyches vei 11b
Tlf: 67 56 43 03
Mob: 95 88 35 83
Web: www.pcklinikken.com


 
Ivan Eikås Skjøstad
Ivan Eikås Skjøstad  Identity Verified
Norway
Local time: 00:30
Member (2002)
English to Norwegian
+ ...
Infolink Feb 1, 2005

Jeg har god erfaring med ypperlig service fra denne nettbutikken, som også reklamerer med at de er eksperter på gjenoppretting av tapte data på defekte harddisker.

De skriver også:

"Vi er behjelpelige med oppdrag innen installering, drift og service i Oslo og omegn. Vi foretar enkeltoppdrag på ordinær timebasis, og vi kan skreddersy en driftsavtale tilpasset din bedrift. Vi tilbyr også fjerndrift av servere som er en rask og rimelig måte å sikre seg mot unødve
... See more
Jeg har god erfaring med ypperlig service fra denne nettbutikken, som også reklamerer med at de er eksperter på gjenoppretting av tapte data på defekte harddisker.

De skriver også:

"Vi er behjelpelige med oppdrag innen installering, drift og service i Oslo og omegn. Vi foretar enkeltoppdrag på ordinær timebasis, og vi kan skreddersy en driftsavtale tilpasset din bedrift. Vi tilbyr også fjerndrift av servere som er en rask og rimelig måte å sikre seg mot unødvendig nedetid."

www.infolink.no
Collapse


 
brigidm
brigidm  Identity Verified
Norway
Local time: 00:30
Norwegian to English
TOPIC STARTER
Takk for hjelpen! Feb 7, 2005

Takk for tipsene! Nå har jeg et bedre utgangspunkt. Men det er ikke for sent for andre å bidra - jeg må vente til jeg får litt bedre tid å bruke på dette, så det er bare å komme med flere!

 
Roald Toskedal
Roald Toskedal  Identity Verified
Norway
Local time: 00:30
English to Norwegian
+ ...
Infolink Oct 29, 2005

Hei!

Jeg ville bare legge inn et godt ord for Infolink.

Jeg kjenner eier/leder, Gunnar Johnsen, personlig fra flere års detalkelse på Infolink BBS på nittitallet, og jeg kan garantere deg at han er både dyktig og komptetent, samtidig som han er en hedersmann som jeg vil tro du vil få både glede og nytte av å samarbeide med.

Selv har jeg ikke mer enn to tilfeller av kjøp fra ham, jeg kjøpte et modem og en ZIP-drive for mange år siden, men jeg vil i
... See more
Hei!

Jeg ville bare legge inn et godt ord for Infolink.

Jeg kjenner eier/leder, Gunnar Johnsen, personlig fra flere års detalkelse på Infolink BBS på nittitallet, og jeg kan garantere deg at han er både dyktig og komptetent, samtidig som han er en hedersmann som jeg vil tro du vil få både glede og nytte av å samarbeide med.

Selv har jeg ikke mer enn to tilfeller av kjøp fra ham, jeg kjøpte et modem og en ZIP-drive for mange år siden, men jeg vil ikke tro han har blitt 'kjeltring' siden da!

FWIW,

Roald
Collapse


 
brigidm
brigidm  Identity Verified
Norway
Local time: 00:30
Norwegian to English
TOPIC STARTER
Takk, Roald Nov 1, 2005

Takk for det, Roald.

 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Can noen anbefale et datafirma?






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »