Mobile menu

Off topic: Fredagspils 24. november kl. 17
Thread poster: Solveig Hansen

Solveig Hansen  Identity Verified
Norway
Local time: 11:36
English to Norwegian
+ ...
Nov 18, 2006

Hei igjen -

Neste fredagspils: 24. november kl. 17. Vanlig sted: Dubliners, krysset Rådhusgt./Nedre Slottsgt. Si gjerne fra hvis du kommer. Brigid, Torhild eller jeg pleier å reservere bord dagen i forveien.

Forrige gang var vi åtte stykker. Så mange har vi aldri vært. Stort sett er det Brigid, Torhild og jeg som sitter der og glor i glasset. Det kommer forhåpentligvis flere enn vanlig neste gang. Brigid stiftet nye bekjentskaper på Translatørdagen i Bergen.

Jeg har laget en e-postliste for fredagspilsdeltakere. Hvis du ikke har mottatt noen e-post om dette, men vil stå på listen og bli minnet om fredagspilsen siste fredag hver måned, så skrik ut: solveig.hansen@transonline.no

Vi er også på jakt etter et nytt møtested, der man slipper å konkurrere med musikken. Tips mottas med takk.

Hilsen Solveig

[Edited at 2006-11-18 14:05]

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Fredagspils 24. november kl. 17

Advanced search

PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs