Off topic: Fredagspils 24. november kl. 17
Thread poster: Solveig Hansen
Solveig Hansen
Solveig Hansen  Identity Verified
Norway
Local time: 23:19
English to Norwegian
+ ...
Nov 18, 2006

Hei igjen -

Neste fredagspils: 24. november kl. 17. Vanlig sted: Dubliners, krysset Rådhusgt./Nedre Slottsgt. Si gjerne fra hvis du kommer. Brigid, Torhild eller jeg pleier å reservere bord dagen i forveien.

Forrige gang var vi åtte stykker. Så mange har vi aldri vært. Stort sett er det Brigid, Torhild og jeg som sitter der og glor i glasset. Det kommer forhåpentligvis flere enn vanlig neste gang. Brigid stiftet nye bekjentskaper på Translatørdagen i Bergen.
... See more
Hei igjen -

Neste fredagspils: 24. november kl. 17. Vanlig sted: Dubliners, krysset Rådhusgt./Nedre Slottsgt. Si gjerne fra hvis du kommer. Brigid, Torhild eller jeg pleier å reservere bord dagen i forveien.

Forrige gang var vi åtte stykker. Så mange har vi aldri vært. Stort sett er det Brigid, Torhild og jeg som sitter der og glor i glasset. Det kommer forhåpentligvis flere enn vanlig neste gang. Brigid stiftet nye bekjentskaper på Translatørdagen i Bergen.

Jeg har laget en e-postliste for fredagspilsdeltakere. Hvis du ikke har mottatt noen e-post om dette, men vil stå på listen og bli minnet om fredagspilsen siste fredag hver måned, så skrik ut: [email protected]

Vi er også på jakt etter et nytt møtested, der man slipper å konkurrere med musikken. Tips mottas med takk.

Hilsen Solveig

[Edited at 2006-11-18 14:05]
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Fredagspils 24. november kl. 17






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »