Arbitraż KudoZ DE>PL: tablica wtykowa (Steckerfeld)
Thread poster: Jerzy Czopik
Jerzy Czopik
Jerzy Czopik  Identity Verified
Germany
Local time: 12:36
Member (2003)
Polish to German
+ ...
Oct 26, 2003

Nie byloby by arbitrazu, gdyby nie wpis do Glosariusza, ktory wydaje mi sie sliski:

http://www.proz.com/kudoz/554626

Wpis powstal natychmiast, miedzy zadaniem pytania a wpisem do Glosariusza nie minelo pol godziny. Wpisane zostalo tlumaczenie doslowne, byc moze poprawne. Nie jestem elektrykiem, ale na chlopski rozum mi to nie pasuje. Wtyk to element z natury ruchomy, wiec trudno
... See more
Nie byloby by arbitrazu, gdyby nie wpis do Glosariusza, ktory wydaje mi sie sliski:

http://www.proz.com/kudoz/554626

Wpis powstal natychmiast, miedzy zadaniem pytania a wpisem do Glosariusza nie minelo pol godziny. Wpisane zostalo tlumaczenie doslowne, byc moze poprawne. Nie jestem elektrykiem, ale na chlopski rozum mi to nie pasuje. Wtyk to element z natury ruchomy, wiec trudno go uziemic na tablicy. Tam raczej pasuja gniazda.

Bylbym wdzieczny za opinie.

Przy okazji ponawiam apel: nie zamykajmy pytan w takim tempie! Odpowiedz mozna przeciez wybrac od razu, pytanie warto jednak pozostawic otwarte. Wartosciowe odpowiedzi pojawiaja sie czesto znacznie pozniej od nieprzemyslanych, bo wymagaja weryfikacji i poszukiwan, co jednak chwile trwa. (Prosze nie odnosic tego absolutnie do kwestionowanego pytania, te stwierdzenia sa natury ogolnej)

Pozdrawiam
Jerzy
Collapse


 
SATRO
SATRO  Identity Verified
Poland
Local time: 12:36
German to Polish
+ ...
Tablica wtykowa... Oct 26, 2003

..., jak wynika ze słownika technicznego, występuje w kontekście obróbki skrawaniem i odnosi się do obrabiarek. Może i to ma zastosowanie ogólnie w elektryce, ale jakoś mi się nie chce wierzyć, bo trafiłem gdzieś na linku na kontekst PC i była mowa o 9-pinowym "Steckerfeldzie" (jak na PC to zbyt "duże" określenie).

A co do apelu to się przychylam.

Stasek


 
Romuald Pawlikowski