Mobile menu

Samokrytyka / ortografia
Thread poster: SATRO

SATRO  Identity Verified
Poland
Local time: 02:21
German to Polish
+ ...
Nov 28, 2003

Witam,

z tego miejsca pragnę przeprosić wszystkich, którym zdarzyło się popłakać ze śmiechu z powodu miich błędów ortograficznych.

Tytułem wyjaśnienia: Jestem "nienauczalnym" dysgrafikiem i mam to od zawsze. Błędy ortograficzne to tylko jedna z niedogodności, do tego dochodzą wolne i niewyraźnie pisanie itp. Nie znaczy to jednak, że w tłumaczeniach też walę takie kfffiaty (od czego jest spellchecker i moja żona ) - niestety mój IE nie obsługuje funkcji sprawdzania pisowni.

No i jeszcze jeden aspekt. Mogę pisać z błędami (będę się starał bez), albo wcale nie pomagać... Ja osobiście wybieram pierwsze...

Tak więc jeszcze raz proszę o wyrozumiałość i zrozumienie dla "kaleki"...

Pozdrawiam Stasek

PS. Osoba, która znajdzie najwięcej moich błędów (w ciągu miesiąca) dostanie nagrodę (coś wymyślę).

Direct link Reply with quote

Andrzej Lejman  Identity Verified
German to Polish
+ ...
Czy ktoś tu płakał ze śmiechu? Nov 28, 2003

Nie wierzę. To po prostu przymrużenie oka, i tyle. Mnie akurat zdarzyło sie dzisiaj trafić na dwa kwiatki (drugi był nie Twój), co sprowokowało mnie do komentarza, że to chyba taki dzień na byki, co zresztą zaznaczyłem stosownym emotikonem.
Żadna wersja IE nie sprawdza pisowni, musiałbyś edytować posty w Wordzie i wklejać je do proza, co oczywiście może mieć sens w razie, gdybyś chciał zamieścic tu wypowiedź składającą się powiedzmy z 10k znaków.
Ja mam cechę wręcz odwrotną do Twojej, którą moja żona nazywa wprost zboczeniem. Biorę do ręki gazetę, rozkładam i momentalnie widzę ten jeden, jedyny błąd.
Swoją drogą, mając na uwadze doświadczenia Niemców z reformą pisowni, lepiej już zostawmy ją tak, jak jest, a drobne pomyłki to przecież rzecz ludzka.
Pozdrawiam ze słonecznej Łodzi
Andrzej

leff  Identity Verified
English to Polish
+ ...
Samokrytuka przyjęta - absolucja udzielona :-)* Nov 28, 2003