Mobile menu

Word mi zwariował (lista numerowana)
Thread poster: Iza Szczypka

Iza Szczypka  Identity Verified
Spain
Local time: 02:49
English to Polish
+ ...
Mar 24, 2006

Każda próba użycia menu listy numerowanej kończy się zawieszeniem Worda w momencie kliknięcia OK (i utratą wszystkiego, co nie zapamiętane, oczywiście). To samo, jeśli chcę przekopiowac ponumerowany akapit, żeby wrócić do poprzednio używanego formatu numerowania. Jeżeli natomiast wpisuję ręcznie np. A) albo 1., Word tworzy listę jak zwykle.
Czy muszę mówić, że tekst składa sie wyłącznie z wielopoziomowej listy??? Problem powstał w momencie używania menu listy. Reset nie pomógł. Przekopiowanie treści do nowego pliku też nie. Mój domowy Admin wraca za trzy tygodnie, a ja jestem "technik bardzo teoretyczny". Ratunku!!!

Direct link Reply with quote

Tomasz Sieniuć  Identity Verified
Poland
Member (2005)
German to Polish
+ ...
Normal.dot Mar 24, 2006

Witam,

nigdy nie spotkalem sie jeszcze z opisanym problemem. W takim przypadku zaczalbym jednak od skasowania pliku Normal.dot, ktory jest czasem zasmiecony. Plik ten zostanie utworzony przez Worda ponownie, wiec nie ma ryzyka.

Pozdrawiam
Tomek

Piotr Bienkowski  Identity Verified
Poland
Member (2005)
English to Polish
+ ...
Makra R.I.P. Mar 24, 2006

Tomasz Sieniuc wrote:

Witam,

nigdy nie spotkalem sie jeszcze z opisanym problemem. W takim przypadku zaczalbym jednak od skasowania pliku Normal.dot, ktory jest czasem zasmiecony. Plik ten zostanie utworzony przez Worda ponownie, wiec nie ma ryzyka.

Pozdrawiam
Tomek

Oczywiście należy się wtedy pożegnać z ewentualnymi makrami, które były w starym normal.dot lub wyeksportować je przed takim zabiegiem, aby móc je przywrócić, ale to już osobna historia.

Piotr

Iza Szczypka  Identity Verified
Spain
English to Polish
+ ...
TOPIC STARTER
Chyba uszkodzony plik Mar 25, 2006

Jakoś skończyłam ten plik metodą ręczną (brrr....), a w nowym działa normalnie. Dzięki za pomoc