Mobile menu

Kotek dla OpenOffice
Thread poster: Agnieszka Zmuda

Agnieszka Zmuda  Identity Verified
Poland
Local time: 14:14
Member (2005)
English to Polish
Oct 8, 2006

Wiem, że temat kotków był już wałkowany tysiące razy... Jednakże, spędzając chmurną niedzielę na przeszukiwaniu odnośnych forów, nie znalazłam w miarę jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, jaki kotek najlepiej współpracowałby z OpenOffice. Dodam, że w kwestii kotków jestem zieloniutka (nie używałam do tej pory), informatycznie jestem inteligentna inaczej, więc mi trzeba wyłożyć kawę na ławę
Nie potrzebuję skomplikowanego narzędzia o superpojemności, najchętniej zainstalowałabym sobie coś darmowego, byle działało i dało się dość szybko ogarnąć umysłem. Po przeczytaniu różnych postów stawiam ostrożnie na OmegaT, choć też doszukałam się obiekcji niektórych użytkowników w kwestii współpracy Omegi z OO. Czy mogę prosić o komentarze?

Direct link Reply with quote

Jerzy Czopik  Identity Verified
Germany
Local time: 14:14
Member (2003)
Polish to German
+ ...
SDL Trados 2006 Oct 8, 2006

Ma natywną obsługę plików OpenOffice.
W module SDL Trados 2006 o nazwie Tageditor można takie pliki otworzyć bez dodatkowej obróbki (pomijając to, co zawsze trzeba zrobić przed kotkowaniem - czyli poprawka formatowania z grubsza biorąc).
Tageditor stał się centralnym modułem edycji plików w SDL Trados 2006. W połączeniu z Workbench i Multiermem (terminologia) mamy kompletne środowisko, pozwalające na tłumaczenie bogatej gamy różnych formatów.

Pozdrawiam
Jerzy

M. Anna Kańduła  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 13:14
English to Polish
+ ...
OmegaT Oct 8, 2006

Używałam Omegi dość długo i w zasadzie nie było problemów. Raz tylko coś się popsuło w jednym pliku arkusza kalkulacyjnego (błąd uniemożliwiał nawet otwarcie pliku), ale poza tym nie mam jakichś szczególnych negatywnych doświadczeń.
Ogólnie rzecz biorąc OmegaT jest bardzo przyjemna i nietrudna. I ciągle aktualizowana