Pytanie do przysięgłych
Thread poster: Magdalena Harrison
Magdalena Harrison
Magdalena Harrison
Local time: 13:25
Polish to English
+ ...
Oct 20, 2006

Swego czasu pytałam o studia podyplomowe na UW. Dziś jestem studentką siedzącą właśnie nad pracą domową:-) - tłumaczeniem wybranego aktu stanu cywilnego i mam pytanie.

Na dole dokumentu znajduje się pole "Miejsce na opłatę skarbową" , na którym widnieje pieczątka o następującej treści "Nie podlega opłacie skarbowej - art.2 itd.".

Czy należy przetłumaczyć treść niniejszej pieczątki?

I jeszcze jedno pytanie: na dole znajduje się
... See more
Swego czasu pytałam o studia podyplomowe na UW. Dziś jestem studentką siedzącą właśnie nad pracą domową:-) - tłumaczeniem wybranego aktu stanu cywilnego i mam pytanie.

Na dole dokumentu znajduje się pole "Miejsce na opłatę skarbową" , na którym widnieje pieczątka o następującej treści "Nie podlega opłacie skarbowej - art.2 itd.".

Czy należy przetłumaczyć treść niniejszej pieczątki?

I jeszcze jedno pytanie: na dole znajduje się również okrągła pieczęć o treści "Urząd Stanu Cywilnego Warszawa Śródmieście". Co należy z nią zrobić? Napisać "round stamp of ..."?

Dziękuję za pomoc.
Collapse


 
Gwidon Naskrent
Gwidon Naskrent  Identity Verified
Poland
Local time: 13:25
English to Polish
+ ...
Jasne Oct 20, 2006


Na dole dokumentu znajduje się pole "Miejsce na opłatę skarbową" , na którym widnieje pieczątka o następującej treści "Nie podlega opłacie skarbowej - art.2 itd.".

Czy należy przetłumaczyć treść niniejszej pieczątki?


Oczywiście. W tłumaczeniu przysięgłym tłumaczy się lub przepisuje (łacina itp) wszystkie napisy i oznaczenia występujące na dokumencie


I jeszcze jedno pytanie: na dole znajduje się również okrągła pieczęć o treści "Urząd Stanu Cywilnego Warszawa Śródmieście". Co należy z nią zrobić? Napisać "round stamp of ..."?


Tak, najlepiej w nawiasach kwadratowych, [seal: round seal of...]


 
Lucjan Senenko
Lucjan Senenko
Local time: 13:25
German to Polish
+ ...