Mobile menu

Tagi w Tradosie
Thread poster: malgosia k
malgosia k
Local time: 02:43
English to Polish
Jun 24, 2007

Dzień dobry,

Zgłaszam się do Państwa z ogromną prośbą. Jestem początkująca w Tradosie, a na jutro mam do zrobienia ważny projekt właśnie w tym programie. Jednak przez przypadek zniszczyłam tag w jednej linijce. Zrobiłam to w ten sposób, że nie zauważyłam jak kursor z linijki, w której miałam pisać "przeskoczył" mi na linijkę zawierającą informację o tagu (nie wiem czy to dobrze nazwałam). Nie jestem pewna czy zachowałam zmiany, ale w tej i kolejnej linijce pojawia mi się błąd. Czy jest jakiś sposób, żeby to naprawić? Będę wdzięczna za każdą wskazówkę.

Pozdrawiam,
Małgosia K.

Direct link Reply with quote

Lucyna Długołęcka  Identity Verified
Poland
English to Polish
+ ...
Też się za bardzo nie znam na Tradosie, ale... Jun 25, 2007

spróbuj może polecenia Fix Document, zapisz plik i zacznij tłumaczenie od kolejnego segmentu.
Lucyna

Andrzej Lejman  Identity Verified
German to Polish
+ ...
To proste Jun 25, 2007

Wywal ten plik - tłumaczenie masz zapisane w TM - i zacznij od nowa.
Otwórz dokument, otwórz pierwszy segment, a potem kliknij Translate to Fuzzy - tradek w ciągu kilku(nastu) sekund przetłumaczy to, co miałaś już zrobione.

Oczywiście zakładam, że tłumaczysz kopię, a oryginał masz zapisany na dysku. Jeżeli nie, to pewnie masz go jeszcze w poczcie.

A najlepiej jest tłumaczyć Worda w TagEditorze - wtedy nie masz problemu ze stopkami, polami tekstowymi itd.

malgosia k
English to Polish
TOPIC STARTER
Dziękuję! Jun 25, 2007

Witam,

Bardzo dziękuję za pomoc.

Prawdę powiedziawszy już sobie z tym poradziłam, ale wskazówki, jako że są bardzo cenne, zapamiętam.

Teraz mam kolejny problem: przy próbie oczyszczania pliku program mi się zawiesza. Chyba zjem zęby na tym nieszczęsnym Tradosie!

Pozdrawiam,
Małgosia

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum