https://www.proz.com/forum/polish/76194-tagi_w_tradosie.html

Tagi w Tradosie
Thread poster: malgosia k
malgosia k
malgosia k
Local time: 16:41
English to Polish
Jun 24, 2007

Dzień dobry,

Zgłaszam się do Państwa z ogromną prośbą. Jestem początkująca w Tradosie, a na jutro mam do zrobienia ważny projekt właśnie w tym programie. Jednak przez przypadek zniszczyłam tag w jednej linijce. Zrobiłam to w ten sposób, że nie zauważyłam jak kursor z linijki, w której miałam pisać "przeskoczył" mi na linijkę zawierającą informację o tagu (nie wiem czy to dobrze nazwałam). Nie jestem pewna czy zachowałam zmiany, ale w tej i kolejnej linijc
... See more
Dzień dobry,

Zgłaszam się do Państwa z ogromną prośbą. Jestem początkująca w Tradosie, a na jutro mam do zrobienia ważny projekt właśnie w tym programie. Jednak przez przypadek zniszczyłam tag w jednej linijce. Zrobiłam to w ten sposób, że nie zauważyłam jak kursor z linijki, w której miałam pisać "przeskoczył" mi na linijkę zawierającą informację o tagu (nie wiem czy to dobrze nazwałam). Nie jestem pewna czy zachowałam zmiany, ale w tej i kolejnej linijce pojawia mi się błąd. Czy jest jakiś sposób, żeby to naprawić? Będę wdzięczna za każdą wskazówkę.

Pozdrawiam,
Małgosia K.
Collapse


 
Lucyna Długołęcka
Lucyna Długołęcka  Identity Verified
Poland
Local time: 16:41
English to Polish
+ ...
Też się za bardzo nie znam na Tradosie, ale... Jun 25, 2007

spróbuj może polecenia Fix Document, zapisz plik i zacznij tłumaczenie od kolejnego segmentu.
Lucyna


 
Andrzej Lejman
Andrzej Lejman  Identity Verified
Poland
Local time: 16:41
Member (2004)
German to Polish
+ ...
To proste Jun 25, 2007

Wywal ten plik - tłumaczenie masz zapisane w TM - i zacznij od nowa.
Otwórz dokument, otwórz pierwszy segment, a potem kliknij Translate to Fuzzy - tradek w ciągu kilku(nastu) sekund przetłumaczy to, co miałaś już zrobione.