Mobile menu

Pomoc w pisaniu mgr z tłumaczenia ustnego konsekutywnego jęz. angielskiego
Thread poster: Jakub Wosik

Jakub Wosik
Local time: 11:59
English to Polish
+ ...
Feb 29, 2008

Nazywam się Jakub Wosik, jestem studentem V roku filologii angielskiej na Uniwersytecie Łódzkim i poszukuję tłumaczy ustnych konsekutywnych języka angielskiego chętnych do pomocy. Moja praca magisterska dotyczy notatek w tłumaczeniu konsekutywnym.

Szukam tłumaczy, którzy zechcieliby wypełnić moją ankietę dotyczącą tego zagadnienia. Ankieta jest anonimowa, nie wykorzystam uzyskanych informacji do niczego poza badaniami akademickimi.

Oto linki do mojej ankiety:

Word 2003
Questionnaire.word2003.doc

Word 2007
Questionnaire.word2007.docx

To jest jedna i ta sama ankieta, tyle tylko że nie każdy ma Office'a 2007, więc pierwsza wersja jest dla Office'ów przed 2007.

Ankieta jest opatrzona instrukcjami, więc nie powinno być problemu z jej wypełnieniem. Wypełnioną i zapisaną ankietę proszę przesłać pod adres email podany na końcu ankiety.

Z góry dziękuję za pomoc.

Direct link Reply with quote

PAS  Identity Verified
Local time: 11:59
English to Polish
+ ...
Ankieta Feb 29, 2008

Nie trzeba mieć dwóch wersji ankiet. Word 2007 odczyta dokument w formacie 2003.

W mailu pozwoliłem sobie zasugerować drobne poprawki w instrukcji do ankiety...
No i to cyjanowe tło... oczy bolą!

Pozdrawiam,
Paweł Skaliński

Yoanna  Identity Verified
United States
Local time: 03:59
English to Polish
+ ...
Wysylam :) Feb 29, 2008

Tlo u mnie bylo biale.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Monika Jakacka Márquez[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Pomoc w pisaniu mgr z tłumaczenia ustnego konsekutywnego jęz. angielskiego

Advanced search

LSP.expert
You’re a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It’s easy, fast and secure.