Mobile menu

Novato: dicas?
Thread poster: Bern_3012
Bern_3012
Portugal
Local time: 15:01
English to Portuguese
+ ...
May 25, 2002

Inscrevi-me agora, sou um português em Portugal e queria só saber se costumam ocorrer problemas recorrentes de algum tipo relacionados especialmente com faltas de pagamento. Vou me inscrever também no Pen Pal: é smooth operator, esse?

Queria só saber se havia por aí alguém com alguma coisa que quisesse partilhar comigo para eu ficar um pouco mais savant destes assuntos e não me meter em nenhuma alhada.

Bem, bem haja

Direct link Reply with quote

João Brogueira  Identity Verified
Portugal
Local time: 15:01
English to Portuguese
+ ...
Pay Pal May 26, 2002

Tanto quanto sei não é possível transferir o dinheiro numa conta do Pay Pal para uma conta bancária em Portugal. O dinheiro nessa conta tem de ser gasto em entidades com acordos de pagamento com o Pay Pal. Mais informações em:

http://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_help-ext&eloc=176&loc=170&unique_id=03974

O mais fácil é tvz pedir ao cliente o pagamento em cheque (sempre que a transferência bancária não for viável). Na CGD ou no BPI não são cobradas comissões se for feito crédito em conta.

Boas traduções,

João Brogueira

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Novato: dicas?

Advanced search

SDL MultiTerm 2015
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software.

SDL MultiTerm 2015 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2015 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs