Mobile menu

Ola para todos! :)
Thread poster: Sandra_MT

Sandra_MT
Portuguese to English
+ ...
Sep 28, 2002

Ola, amigos. Sou \"recem-chegada\" no site. Sou Brasileira (de Sampa) e moro nos EU ha dois anos. Gostaria de me apresentar e dizer \'ola\' a todos. Nunca participei de um site como este e por enquanto estou achando bem interessante. Voces teriam alguma dica pra uma \'newbie\' como eu ? Eu fiz muitos trabalhos de traducao no Brasil mas me sinto um pouco atrasada, vamos dizer assim. Nao sabia, por exemplo, que havia softwares para traducao (perdoem a ignorancia). Outra coisa que acontece aqui e nao acontece no Brasil, eh que as pessoas enviam cheques pelo correio... fiquei surpresa. Quantos de voces sao Brasileiros que moram nos Eu? Estou enviando CV para as agencias que encontrei. Apreciaria muito qualquer dica que voces possam me dar. Um grande abraco e obrigada!

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Ola para todos! :)

Advanced search

WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »
PDF Translation - the Easy Way
TransPDF converts your PDFs to XLIFF ready for professional translation.

TransPDF converts your PDFs to XLIFF ready for professional translation. It also puts your translations back into the PDF to make new PDFs. Quicker and more accurate than hand-editing PDF. Includes free use of Infix PDF Editor with your translated PDFs.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs