Mobile menu

Honestamente nao sabia
Thread poster: Sonia Garrett
Sonia Garrett
Portuguese to English
Oct 2, 2002

Acerca daquela \"janelinha\" no canto superior direito do ecran...

Nao dei a atencao que devia e...comecei a atirar \"dicionario?\" a torto e a direito.

Qualquer pessoa ligada a Internet pode tirar uma duvida no ProZ, naturalmente. Porque nao separar o dicionario do ProZ para o publico em geral, do sistema \"perguntas e respostas\" utilizado pelos membros?

Como e que o sistema realmente funciona?

Mea Culpa por nao ser mais atenta.

Direct link Reply with quote

Ana Rita Santiago
Local time: 12:34
English to Portuguese
+ ...
That's OK Oct 2, 2002

Oi, Sonia

Ficamos furiosos, com razão, com pessoas que não se identificam e fazem perguntas banais que qualquer dicionário responderia. Mas o que me irrita mais é o pessoal que coloca orações inteiras para serem traduzidas no Easy level, só para não se identificar. Mas é assim que o Proz funciona. Tomei por política pessoal não responder perguntas feitas por pseudo-profissionais não identificados. Se eu acho que a pessoa está querendo que os profissionais do Proz façam seu trabalho, não respondo. Mas não vejo porque não responder uma ou outra perguntinha banal de estudantes...
[addsig]

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Honestamente nao sabia

Advanced search

Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs