Mobile menu

DICCIONARIO ENCICLOPEDICO EN_ES y ES_EN
Thread poster: Egmont

Egmont
Spain
Local time: 06:58
Afrikaans to Spanish
+ ...
Apr 4, 2002

El pasado verano solicité ayuda para afrontar un encargo de un editor español para elaborar un diccionario enciclopédico bilingüe y recibí los CV de bastantes colegas, a los que indiqué que contestaría cuando supiese algo definitivo sobre dicho encargo.

Hasta ahora, dicho editor no ha dado señales de vida, aunque sé que está haciendo gestiones a mis espaldas (!), lo que suele ser una conducta normal en dicha persona, y ni siquiera me ha pagado totalmente (sólo la mitad)el importe, muy reducido unilateralmente, de mi trabajo de revisión que hice en otro diccionario hispanoamericano (!).

Como las referencias que he logrado reunir sobre dicho editor no son aceptables, lanzo desde aquí mi agradecimiento a los colegas que atendieron mi llamada, y les ruego que olviden cualquier trato con dicho editor, en el futuro.

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

DICCIONARIO ENCICLOPEDICO EN_ES y ES_EN

Advanced search

TMreserve
Wake up in the Morning and see that you have sold TMs and made Money overnight

The TM Market Place for Translators
New: Our Instant TM Download
TM owners: Upload your TMs into the online database
Customers: Analyse your text & instantly download a text-specific TM
Well over 1.2 BILLION translation units

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs