informazioni conteggio parole
Thread poster: Claudia Dalli Cardillo
Claudia Dalli Cardillo
Claudia Dalli Cardillo
Local time: 15:41
Spanish to Italian
+ ...
May 2, 2002

Ciao a tutti,

Come sempre, ho bisogno della vostra consulenza. Ho sempre effettuato il conteggio delle mie traduzioni in cartelle (1500 caratteri spazi inclusi,secondo le indicazioni dell\'agenzia italiana per la quale lavoro). In Francia, invece, mi richiedono una tariffa a parola (au mot). Esiste un numero standard di parole equivalenti ad una cartella dato che ai cosiddetti 1500 caratteri non corrisponde sempre lo stesso numero di parole?

Grazie mille.

Claudia
... See more
Ciao a tutti,

Come sempre, ho bisogno della vostra consulenza. Ho sempre effettuato il conteggio delle mie traduzioni in cartelle (1500 caratteri spazi inclusi,secondo le indicazioni dell\'agenzia italiana per la quale lavoro). In Francia, invece, mi richiedono una tariffa a parola (au mot). Esiste un numero standard di parole equivalenti ad una cartella dato che ai cosiddetti 1500 caratteri non corrisponde sempre lo stesso numero di parole?

Grazie mille.

Claudia Dalli Cardillo
Collapse


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

informazioni conteggio parole






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »