Mobile menu

Adobe InDesign CS 3.0.1: C贸mo utilizar al menos el paste board
Thread poster: Lorena Riquelme

Lorena Riquelme  Identity Verified
Mexico
Local time: 02:24
English to Spanish
Aug 6, 2005

Hola, gente.

Necesito que me den una mano con el Adobe InDesign CS 3.0.1.
La agencia para la cual trabajo me pide que haga una revisi贸n/ actualizaci贸n de documentos con este programa. El problema es que hoy consegu铆 dicho programa (en un principio, se supon铆a era para usarlo reci茅n dentro de "dos meses")y tengo trabajo que hacer para el lunes.
脡sta es la primera vez que voy a utilizar el dichoso Adobe InDesign y la triste verdad es que no tengo la m谩s m铆nima idea ni siquiera el tiempo para ponerme de lleno porque, como sabemos, el trabajo es siempre para "ayer".
Quisiera que me digan c贸mo hago para utilizar al menos el paste board que aparece en el margen derecho.
Con poner los ajustes de caso en dicho margen ya estar铆an "contentos".

Muchas gracias.

Saludos desde Baires,

Lorena

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Adobe InDesign CS 3.0.1: C贸mo utilizar al menos el paste board

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs