Mobile menu

dónde esta la barra de herramientas de trados dans word 2007
Thread poster: Marion Delarue

Marion Delarue  Identity Verified
France
Local time: 16:32
Spanish to French
+ ...
Apr 8, 2008

Hola,

Instale el programa Trados en mi ordenador que trabaja con word 2007. No veo la barra de herramientas (la barra de iconos de trados). Tengo conocimientos escuetos de trados, sobre todo con el word 2007, con lo cual me puede pasar de todo...
Alguíen tiene idea de cómo hacer aparecer esta barra?
Gracias
Marion.

Direct link Reply with quote

Luisa Ramos, CT  Identity Verified
United States
Local time: 10:32
Member (2004)
English to Spanish
Word 2007 vs Word 2003 Apr 9, 2008

No tengo Word 2007, de manera que no sé si lo que funciona en Word 2003 también lo hace en Word 2007.

En Word 2003, cuando la barra de Trados desaparece de vez en cuando, se selecciona Tools -> Templates and Add-ins -> y se marca Trados. No conozco los términos de las funciones en un ordenador con sistema operativo en español pero es fácil imaginar que sea bajo Herramientas y lo demás.

Espero que te sirva.

Marion Delarue  Identity Verified
France
Local time: 16:32
Spanish to French
+ ...
TOPIC STARTER
barra de trados Apr 9, 2008

Hola y muchas gracias por tu respuesta!

El problema es que la interfaz de word 2007 es diferente, y no encuentro el icono "herramientas"...
Encontre algo sobre las macros, pero no se qué opciones eligir porque no me suena nada, de lo que me proponen...
un lio!
Gracias de todas formas!
Marion

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

dónde esta la barra de herramientas de trados dans word 2007

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs