https://www.proz.com/forum/spanish/12378-hasta_siempre_barry_white.html

Off topic: Hasta siempre, Barry White...
Thread poster: Susana Galilea
Susana Galilea
Susana Galilea  Identity Verified
United States
Local time: 15:39
English to Spanish
+ ...
Jul 5, 2003

Nos dejó la leyenda, pero los recuerdos se quedan. Los míos son de una niña de unos doce añitos en su habitación/guarida, escuchando mil y una veces un disco (¡de los de vinilo, claro está!), y preguntándose qué demontres querrían decir frases como "Never Never Gonna Give You Up"...

Os dejo con un artículo que me pareció co
... See more
Nos dejó la leyenda, pero los recuerdos se quedan. Los míos son de una niña de unos doce añitos en su habitación/guarida, escuchando mil y una veces un disco (¡de los de vinilo, claro está!), y preguntándose qué demontres querrían decir frases como "Never Never Gonna Give You Up"...

Os dejo con un artículo que me pareció conmovedor (está en inglés, sorry)

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A10775-2003Jul4.html?nav=hptoc_c

[Edited at 2003-07-05 17:17]
Collapse


 
Andrea Ali
Andrea Ali  Identity Verified
Argentina
Local time: 17:39
Member (2003)
English to Spanish
+ ...
Y por siempre, Jul 5, 2003

porque además de los recuerdos nos queda lo más importante que es su música y esa voz inconfundible.
Me dio mucha pena escuchar la noticia de su muerte.

¡Gracias por los artículos, Susana!


Andrea


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Hasta siempre, Barry White...






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »