Mobile menu

Off topic: Cuestionario sobre traducci贸n
Thread poster: Leonel DL
Leonel DL
Argentina
Local time: 13:24
English to Spanish
Jul 7, 2003

Hola a todos!

Estoy terminando mis estudios de traducci贸n en la Argentina. Una de las materias que estoy cursando requiere un trabajo de investigaci贸n con entrevistas a traductores en actividad, que servir谩n de base para la redacci贸n de un ensayo. Ya hice algunas personalmente pero me pareci贸 una buena idea utilizar Proz para ampliar el espectro.

Tengo hecho un cuestionario con aproximadamente 10 preguntas sobre temas variados: la pr谩ctica de la traducci贸n, su influencia en la cultura local, la situaci贸n del traductor, etc. No son muy complicadas y creo que no lleva mucho tiempo responderlas.

Si alguien en el foro est谩 interesado en hacerlo, escr铆banme un mensaje a expreso_nova@hotmail.com, y as铆 les paso el cuestionario. El 煤nico requisito es tener experiencia como traductor, sin importar el 谩rea o la especialidad.

Gracias y saludos.

Leonel

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Cuestionario sobre traducci贸n

Advanced search

Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
LSP.expert
You鈥檙e a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It鈥檚 easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs