Mobile menu

Señores Intérpretes: recomiendo leer este cuento...
Thread poster: Esperanza Clavell
Esperanza Clavell
Argentina
Local time: 11:02
Portuguese to Spanish
+ ...
Feb 11, 2002

Sobre todo a los intépretes simultáneos, recomiendo la lectura de este maravilloso cuento, de un compatriota mio, Juan José Saer.

Se llama \"El intérprete\" y está en la colección \"La Mayor\" de este autor. (Seix Barral)

Es un cuento que me emocionó, sobre todo porque rescata la esencia de esta profesión nuestra tan sacrificada y tan anónima.

¡Saludos a todos mis colegas!

Direct link Reply with quote

Esperanza Clavell
Argentina
Local time: 11:02
Portuguese to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
Quiero agregar que Saer es argentino... Feb 12, 2002

Quote:

On 2002-02-11 21:24, clavelito wrote:

Sobre todo a los intépretes simultáneos, recomiendo la lectura de este maravilloso cuento, de un compatriota mio, Juan José Saer.

Se llama \"El intérprete\" y está en la colección \"La Mayor\" de este autor. (Seix Barral)

Es un cuento que me emocionó, sobre todo porque rescata la esencia de esta profesión nuestra tan sacrificada y tan anónima.

¡Saludos a todos mis colegas!

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Señores Intérpretes: recomiendo leer este cuento...

Advanced search

Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
Lilt
Translators like you are producing higher quality translations faster with Lilt!

After years of research at Stanford University, Lilt has introduced a revolutionary new tool that will change the way you translate. Lilt learns how you translate to give you more personalized suggestions. Be more productive today! Use it FOR FREE!

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs