Mobile menu

Tarifas de interpretacion en España
Thread poster: Erika Lundgren

Erika Lundgren  Identity Verified
Local time: 18:51
Member (2003)
Spanish to Swedish
+ ...
Mar 5, 2002

Hola, Tengo que hacer un presupuesto para una interpretacion simultanea y la verdad es que no se muy bién cual es la tarifa normal. Tengo experiencia y formación. ¿Alguién tiene idea que si hay una tarifa estandar, y si hay diferentes precios para traducción consecutiva y simultanes? ¿Saben si hay un colegio o una organización de interpretes aquí?

Direct link Reply with quote

Elena Miguel  Identity Verified
Spain
Local time: 18:51
English to Spanish
+ ...
La APETI te podría orientar Mar 5, 2002

Quizás la APETI te podría ayudar, a falta de Colegio Oficial de Traductores e Intérpretes es lo más parecido que se me ocurre en España.

Suerte!

José Luis Villanueva-Senchuk  Identity Verified
Argentina
Local time: 13:51
English to Spanish
+ ...
IS Mar 5, 2002

Hola!

Esto creo que te podrá ayudar:

http://www.aice-interpretes.com/indexsp.html

http://www.eizie.org/espanol/tresnak/tarifak_es.htm

Suerte,

JL

Quote:

On 2002-03-05 10:40, amber wrote:

Hola, Tengo que hacer un presupuesto para una interpretacion simultanea y la verdad es que no se muy bién cual es la tarifa normal. Tengo experiencia y formación. ¿Alguién tiene idea que si hay una tarifa estandar, y si hay diferentes precios para traducción consecutiva y simultanes? ¿Saben si hay un colegio o una organización de interpretes aquí?

[ This Message was edited by: on 2002-03-05 18:22 ]

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Tarifas de interpretacion en España

Advanced search

Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs