propuesta de colaboración
Thread poster: Guillermo de la Puerta
Guillermo de la Puerta
Guillermo de la Puerta  Identity Verified
Local time: 09:37
German to Spanish
+ ...
Mar 3, 2004

Hola a todos, necesitaría una revisión por un nativo de 2 textos muy cortitos traducidos al inglés.

A cambio revisaría 2 textos de extensión similar traducidos al español.(371 palabras un texto y 171 el otro).
Doy los textos con Word Fast "uncleaned" para que la revisión sea más facil.

Creo que tengo pocos errores y es poco trabajo.

Si alguien cree que me puede ayudar se lo agradezco de veras.Le reviso 2 textos suyos (similares,no técnicos).Q
... See more
Hola a todos, necesitaría una revisión por un nativo de 2 textos muy cortitos traducidos al inglés.

A cambio revisaría 2 textos de extensión similar traducidos al español.(371 palabras un texto y 171 el otro).
Doy los textos con Word Fast "uncleaned" para que la revisión sea más facil.

Creo que tengo pocos errores y es poco trabajo.

Si alguien cree que me puede ayudar se lo agradezco de veras.Le reviso 2 textos suyos (similares,no técnicos).Que me escriba aquí o mi correo.

Lo tengo que entregar mañana por la mañana a primera hora.

Saludos willdlp:-)

[Edited at 2004-03-03 20:32]
Collapse


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

propuesta de colaboración






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »